Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Alla inlägg den 28 september 2010

Av Kavril - 28 september 2010 23:07

   Hjälper mamma att ge hönsen lite käk!! Det tycker han är så himla kul!!

Av Kavril - 28 september 2010 22:35

Nej, det blir inte bättre bara för att man ältar saker och ting. 

Så varför gör man det då? 

Har inte en aning, men jag gör det iallafall. 

Just nu ältar jag helgen. Fortfarande. Hur nyttigt är det egentligen?

Inte alls. 

Svarar jag på mina egna frågor?

Ja....


Nää nu får jag ge mej tror jag. Men just nu har jag så himla otroligt ont!! Så där ont så jag inte riktigt vet var jag ska ta vägen. Det hugger, molar, brinner och sticker, om vartannat. Jag tog mina kvällsmediciner nyss, så jag hoppas det ska lägga sej snart. Men det är inte det bästa att göra, detta ältande, när jag har så här ont. Jag brukar ju använda tankens makt för att knuffa undan smärtan en smula. Om ni fattar vad jag menar. Men det kan jag inte nu. För helgens bravader bara maler runt och runt i mitt huvud. Det gör mej tokig.


Nej,  nu har jag skrivit färdigt i ämnet. Orkar inte mera nu. Jag har tillräckligt med mej och min smärta faktiskt. Vänner som inte kan stötta mej i det utan trackar mej istället, är inga vänner. Suck... Men jag tyckte ju om dom.... Fan. 

Av Kavril - 28 september 2010 14:16

Funderade på om jag skulle redigera i min blogg. Ta bort en del av det som jag skrev när jag var som mest ledsen. 

Men det får nog stå kvar ändå. Jag menar ju vad jag säger, det är bara det att man kanske avslöjar för mycket när man är ledsen. För jag är faktiskt mest ledsen. Inte arg. Nej, mest ledsen. Jag tycker ju om att åka på dessa träffar ju. Det tar de ifrån mej.  Suck....


Ska snart hämta grabben på förskolan. Tur att man har sådana solstrålar i livet som gör att det är värt att gå upp på morgonen. Gå igenom den smärta det innebär att ta sig upp ur sängen. Mammas älskling.    Fast ska jag vara ärlig är han billig emellanåt.... Han är ju i värsta två års trotsen just nu.  Härligt!   

Av Kavril - 28 september 2010 07:58

Ja natten har varit riktigt jobbig. 

Ont. Jätteont...  

Och jag skrev ett långt inlägg som bara försvann.   


Stör mej på att jag har haft så roligt på bilträffarna.

Stör mej på han kör bort mej.

Utfrysning.

Vuxna människor....

Vad säger man till sin tonåriga dotter som blir mobbad i skolan om detta? Vi vuxna är inte ett dugg bättre? Hur kul är det? Hur ska jag stötta henne nu? När hon ser mej ge upp. Jag kan ju undvika honom, hon kan ju inte undvika sina... Synd att en person har sådan makt. 

Ovido - Quiz & Flashcards