Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Alla inlägg den 16 september 2010

Av Kavril - 16 september 2010 23:31

Vad ska jag säga om denna dag?

Den har varit väldigt bra på många sätt.

Dagen gick åt till att packa iordning på alla tupperware saker. Det tar en stund att få ordning på det så att det ligger där det ska och man har fått med allt. Men jag brukar alltid glömma något ändå...   

Hämtade Lillen på förskolan. Han var inte riktigt sej själv tycker jag. Han var bara ledsen och sur. Visste inte vad han ville riktigt. Jag förstod att det nog kunde vara något på G. 

När jag kom hem från min tupperware demo vid nio, var han ju mycket riktigt inte frisk. Maken hade haft svårt att få honom nöjd vid sänggåendet och duschen. När han la honom kändes han varm. Och jag kan intyga att så är fallet. Jag var inne nyss och tröstade honom och han är jättevarm. Typiskt att han ska få feber nu. Han har ju haft sin förkylning i flera veckor. Hoppas nu att han inte smittat någon bara för det... 


Det är nog något som går här, för jag har ju haft rejält med skallebank nu i några dagar. Tur att det går över!!  


Nähe, Lillen har vaknat flera gånger nu senaste timman och bara gråtit. Så kommer det att vara hela natten om jag känner honom rätt. Jag sov bara tre timmar igår natt för att jag mådde dåligt, så det här blir nog kul!!!   


Hm, god natt alla!!

Ovido - Quiz & Flashcards