Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Alla inlägg den 26 september 2010

Av Kavril - 26 september 2010 22:35

Ja det kan man inte säga annat, än att det var mycket som hände! Så mycket trevligt. Så mycket jobbigt. 

Vi kom alltså till bilträffen på fredag sen eftermiddag. Det var en hel drös som redan kommit dit. En liten glänta i djupaste småländska skogen. Precis vid en liten sjö som låg spegelblank och vacker. Åh det var så fint! Men jag tänkte att det nog blir ganska trångt, det var ju nästan 25 bilar anmälda!! 

Ja trångt blev det!! Men finns det hjärterum så finns det ju naturligtvis stjärterum!!!  Sedan hände det en del saker, som jag inte tar upp här, eftersom jag inte pekar ut någon här i bloggen, och de som vet vad som hände, skulle veta direkt vem jag pratade om... Ja ni vet hur det är. Jag blev väldigt ledsen iallafall. Jag till och med grät lite, och det hör inte till vanligheterna kan jag tala om.

Tur att det fanns människor där som var ett stöd. Men detta förtog väldigt mycket av en annars fin helg. Tänk att vuxna människor kan bete sej så?

Ovido - Quiz & Flashcards