Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Alla inlägg den 1 september 2010

Av Kavril - 1 september 2010 22:56

Ska det va så ska det va!!!

Nu har jag fått stora utslag, röda, prickigt, kliar, stora blaffor.... Var? Jo. Ansiktet naturligtvis!!!! Det som alla ser först!!! Var på sjukhuset idag och såg hur folk reagerade.... Gick till apoteket för att köpa kortison salva och hon undrade om jag sökt för "det där".    Kan ju inte annat än skratta åt det!!! 

Ibland undrar jag varför just jag får all skit som jag får, men det kommer bara över mej en liten stund, för sen är jag mest tacksam. 

Det är någon mening med allt. Så är det bara. 


Men men, imorgon ska jag ringa läkaren och se hur jag ska göra, för så här kan jag inte se ut längre!! Läste om mina mediciner. Alla fyra kan ge utslag.... Så då får jag kolla i mina magiska kula och se vilken jag måste sluta med då!!    Felet är att jag har så otroligt ont just nu, jag behöver alla dom jag tar....

Ja ja, den dagen den sorgen.... 


Har som sagt varit på sjukhuset idag, röntgat lungorna. 

Tog en fika hos goda vänner efteråt. Köpte gott fikabröd. Mmmmm. Tur att man inte är där varje dag för då skulle jag rulla fram, mer än jag redan gör!!!  


Ha det gott alla!!!

Ovido - Quiz & Flashcards