Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Alla inlägg den 29 september 2010

Av Kavril - 29 september 2010 13:29

Ska gå en sväng med hundarna tänkte jag. Men sen började jag fundera lite. Om jag skulle gå till förskolan (jag skrev dagis först tihi) eller kanske cykla. Sätta på vagnen och hämta honom i den? Jag tror det får bli så.   


Måste gå ut till mina höns och ge dom lite mat och byta vatten och hämta ägg. Om det finns några.... Jag har fått en höna som äter ägg, och det kan bara sluta med slakt tyvärr. De slutar inte. Måste bara ta reda på vem det är. Men jag hatar verkligen att göra så! Hmpf, jag som trodde jag hade en fin liten flock nu... Tja, det löser sej, sa han som sket i vasken.   


Funderar också på om jag ska lägga ut alla mina inlägg på FB. Ibland är det ju jättesmidigt för att jag inte orkar skriva på båda. Men blir det för mycket på FB? Jag vet inte, vad tycker ni som har mej på FB, blir det rörigt? 

Av Kavril - 29 september 2010 07:24

Sovit så där, men iallafall några timmar skrapade jag ihop.  

Lillen vaknade innan kl sex, som vanligt, men låg och drog sej till halv sju, innan han tyckte att jag skulle gå upp. Helt okej för min del.   

Ska lämna honom på förskolan klockan nio, sedan hem och vila igen. Det räcker med att göra det lilla för att jag ska bli så smärtpåverkad att jag behöver gå och lägga mej lite. Men är jag ute på något, kan jag ju hålla igång en hel dag så klart, men det har ett högt pris, så det gäller att det är himla roligt så att det är värt en massa smärta!!!  

Jaha, nu luktar det omisskännligt från min lille son, bäst att ta hand om det.  

Ovido - Quiz & Flashcards