Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Alla inlägg den 21 september 2010

Av Kavril - 21 september 2010 23:35

Ska röntgas. Om det är ett nytt diskbråck, operation igen. Så är det, så blir det, inget att göra något åt. Den dagen den sorgen.     

Medicinbyte också. DET blir tufft. För nu blir det två nya mediciner uppepå de jag tar nu. Innan jag trappar ner dom jag går på. Och det är narkotikaklassat. Som att sluta med heroin ungefär. Jag har gjort det fyra gånger förut. Det GÅR!!!! Fast det är inte lätt. Ser inte fram emot det precis. Man tror man ska dö. Man skakar i hela kroppen. Man känner sej alldeles tom. Vet inte hur jag ska förklara det. Men jag känner mej tom i kroppen. Den kanske är tom? Huvudet iaf. Hehehe.  


Nävars ni, nu blir jag så där igen. Skojar som försvar. Vet inte hur jag ska göra annars. Måste se det med glädjefiltret på. Så är det. Helt enkelt.   


Min lille älskling har nog spräckt mitt stelopererade finger idag. Med tillhörande krossår.   Aaaaaj, vrålet kom från tårna kan jag lova!!! Han stängde diskmaskinen i värsta två års trots manèr, med en sån fart, att min stela hand som var där i inte hann ut liksom.... Så nu är den vältejpad. Ingen ide att åka in med stel tumme med ev spricka i. De behöver ju inte precis spjäla en stelopererad tumme!!!  


Sen har det hänt mer här. (Jösses, det har gått i ett idag)  Stopp i avloppet igår gör plånboken tom idag. Spolbilen kom och tömde trekammarbrunnen och spolade röret in till huset. Det var en propp av fett som satt där. JÄTTEÄCKLIGT!!!    


Sen gjorde jag hemmagjord köttsoppa. Gott som attan. Men nu så har min kropp gått i strejk. Gör jag mer än en sak på en dag så blir det så här.... Men det gör inget. Får vila imorgon. 

Ha det gott alla!!

Av Kavril - 21 september 2010 09:10

Idag bär det av till US i Linköping då, efterkontroll för diskbråcksoperationen.. Spännande.

Lillen ska vara på förskolan senare idag och så ska maken hämta. För första gången. För det är mitt jobb i normala fall. Härligt för mej att ha något som är "mitt".  


Är lite nervös för vad som ska sägas idag. Jag är ju inte helt okej. Som vanligt. Asch, det ordnar sej ju alltid i slutändan.   

Ovido - Quiz & Flashcards