Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Direktlänk till inlägg 28 september 2010

Det blir inte bättre...

Av Kavril - 28 september 2010 22:35

Nej, det blir inte bättre bara för att man ältar saker och ting. 

Så varför gör man det då? 

Har inte en aning, men jag gör det iallafall. 

Just nu ältar jag helgen. Fortfarande. Hur nyttigt är det egentligen?

Inte alls. 

Svarar jag på mina egna frågor?

Ja....


Nää nu får jag ge mej tror jag. Men just nu har jag så himla otroligt ont!! Så där ont så jag inte riktigt vet var jag ska ta vägen. Det hugger, molar, brinner och sticker, om vartannat. Jag tog mina kvällsmediciner nyss, så jag hoppas det ska lägga sej snart. Men det är inte det bästa att göra, detta ältande, när jag har så här ont. Jag brukar ju använda tankens makt för att knuffa undan smärtan en smula. Om ni fattar vad jag menar. Men det kan jag inte nu. För helgens bravader bara maler runt och runt i mitt huvud. Det gör mej tokig.


Nej,  nu har jag skrivit färdigt i ämnet. Orkar inte mera nu. Jag har tillräckligt med mej och min smärta faktiskt. Vänner som inte kan stötta mej i det utan trackar mej istället, är inga vänner. Suck... Men jag tyckte ju om dom.... Fan. 

 
 
Ingen bild

Liselott

29 september 2010 19:39

Hallå!! Det blir bara värre när man ältar problemet VÄXER....ta ett beslut och var nöjd med det annars får du ingen ro, och jag tror även att värken ökar när man är orolig!! Hoppas att denna natten bjuder på mer sömn =) VARMA kramar Liselott

Kavril

29 september 2010 19:52

Jag hoppas du får en superskön vistelse!! Stor kram!! Och du har så klart rätt, men det är svårt att göra rätt alltid... :)

 
Ingen bild

Liselott

30 september 2010 16:12

Hallå!! Jag har ABSOLUT inte alltid rätt och ibland finns inget rätt eller fel utan man ska lita på sin känsla och att man fattar rätt beslut =) Jag försöker ta till mig min kurators råd och delar gärna med mig....Kram Liselott

Kavril

30 september 2010 21:13

Jo, visst har du inte alltid rätt, men alltid något väldigt klokt att säga. ;) Och jag är så tacksam för din kurator! :) Kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kavril - 2 juni 2011 00:59

Dagarna alltså.   Dom bara försvinner, undrar var dom tar vägen?     Idag (igår nu, krasst sett) var jag övertygad om att det var tisdag, länge... Tur att Lillen skulle vara på förskolan onsdag, istället för fredag, för annars hade jag åkt oc...

Av Kavril - 30 maj 2011 00:56

Jösses, jag har inte haft tid med annat än den andra bloggen. Jag blir liksom uttömd på saker att skriva om där, sen har jag ju inte så många läsare här!   Fast dom jag har, håller jag kär, så jag måste ju skriva lite någon gång, tycker jag kanske....

Av Kavril - 26 maj 2011 01:30

Nu har jag skrivit av mej allt sjukdomsrelaterat i den andra bloggen. Nu till denna. Jag har väldigt få besökande här. Undrar om några av mina gamla vänner läser den nya bloggen. Det är ju egentligen där jag skriver om min vardag, som den ser ut. J...

Av Kavril - 23 maj 2011 00:07


Ja, det var det mycket av när vi var på VM i plöjning!! Lillen var i paradiset!!    Han var i paradiset den dagen, och det kändes väldigt bra att vi tog oss den tiden att åka dit!!   Idag har vi (gubben  ) röjt lite i ett förråd. Tänk vad  myck...

Av Kavril - 22 maj 2011 00:33


Men det är faktiskt bara tre månader sen det såg ut så här!!!    Kommer ni ihåg?  Och nu gnäller en del på att det blåser kallt när det är 17 grader varmt ute....   Nävars, men jag gnällde lite själv idag att det var kallt.. Det blåste och var ...

Ovido - Quiz & Flashcards