Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Alla inlägg den 25 april 2010

Av Kavril - 25 april 2010 23:21

Fortfarande försöker jag se glädjeämnen i vardagslunken. Jag måste medge att det inte alltid är så enkelt. Att ha så här ont tar hårt på psyket, som jag sagt så många gånger. Men jag har så mycket att glädjas åt, och försöker verkligen att se det, varje dag.

Idag åkte jag till Örebro tur och retur. Sålde alla mina duvor. Ledsamt, men det verkade vara bra människor som köpte dom. De var från Iran och hade en massa fåglar. Jättetrevliga människor som verkade vara måna om sina djur. Men det var verkligen ledsamt. Jag tyckte om dom så mycket. Men klarar jag inte av att ta hand om dem på bästa sätt så är det bättre att de bor någon annan stans.


Men nu till glädjeämnen. Självklart min underbara familj. Men de där fyrbenta!! Det är verkligen som forskningen säger. Man mår bra i själen av att ha djur! Katten kommer alltid när jag sitter på trappan på kvällen och gosar så där som bara katter kan. Stryker sej och spinner som en galning. Han är tre år gammal men vill fortfarande suga på mitt finger! Lite tokig va? :) Ja, han bor ju här, jag tror man blir lite tokig av det... ;) Men oh så go han är den där kissen.

Av Kavril - 25 april 2010 11:28

Måste sälja mina älskade duvor.   Klarar inte av dom längre. Sen blir det ju 6 veckor när jag inte får göra något alls. Och maken är ju allergisk. Men det verkar som om dom kommer till ett bra hem i Eskilstuna. Suck.

Ovido - Quiz & Flashcards