Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Alla inlägg den 14 april 2010

Av Kavril - 14 april 2010 21:16

Blir så trött på detta. Känner mej vansinnigt tjatig, men denna smärta.... Åh, jag tror jag blir sjuk i huvudet. Känns fel att längta efter att få lägga sej på operationsbordet för femtonde gången, men det gör jag!!!!  


Jag tog mej iallafall till öppna förskolan med Lillen idag, han tycker ju det är så himla kul och jag tycker det himla kul att se hur han trivs!! Helt otroligt vad fort det går i utvecklingen nu, jag hänger inte med alls! Han interagerar så med de andra barnen nu och börjar förstå riktigt mycket av vad man säger till honom. Det är fascinerande att följa tycker jag. Riktigt gå in för att kolla in hur han gör i olika situationer. Han älskar ju att vara ute, han är en sådan där som aldrig vill gå in. Jag har märkt att han redan vill att jag säger till i god tid innan vi ska gå in, så han får en stund på sej att smälta det tråkiga faktumet.   Ja, han är för rolig!   LOVE

Ovido - Quiz & Flashcards