Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Alla inlägg den 4 april 2010

Av Kavril - 4 april 2010 23:02

Hade en väninna som jämnt sa så och jag blev så förbannad!! Inte för att hon hade mycket att göra, utan för att hon valde att inte svara i telefon och vara totalt onåbar då. Det tar ju sån tiiiiid    att skicka ett mess som säger att man inte har tid ju!!! Morrrr. (Vet inte varför jag skrev om det, kom bara att tänka på henne och hennes fasoner just nu)   


Men det har ju varit lite mycket den här helgen, men så trevligt, för min del!! Visst har det tagit på kroppen och jag har ondare än vanligt nu, men ibland är det faktiskt värt det på något sätt. Sen känns det ju lite lättare nu eftersom jag äntligen fick tiden till Neurologen, så jag åtminstone kan få reda på vad som ska hända.


Har ju haft svärfar och hans tjej här i helgen. (Säger man tjej förresten, när de är närmare 60 bast båda två?  ) Men de är så himla goa och trevliga och lätta att umgås med, och så roliga att ha här en hel helg, i husvagnen. Annars skulle det inte gå kan jag tala om, vi lider av grav platsbrist i vårt hus!!!  


Idag var jag på mitt favoritberg, Omberg, som ligger bara några mil härifrån. Det är så otroligt vackert så här på våren, det är ju en nationalpark, så det är helt orörd natur där. (Nästan)

Jag åker alltid dit när våren börjar komma, så jag hinner se allt som börjar vakna!

  Första blåsippan jag ser i år, är givetvis en rödsippa, men det duger åt mej!!!  

  Snö ligger ju kvar här och var, men kolla vilken utsikt!! Vättern är extra fin så här års.

 


Vi brukar fika på samma ställe varje år, och det heter, hör och häpna, Storpissan... Ja, ni läste rätt, det heter så!!

Hoppas jag orkar skriva lite imorgon, det händer lite här nu. Skönt att dela med sej lite och få lite glada tillrop av min trogna fanclub. Jag gillar er skarpt, ni förgyller min dag varje gång ni lägger ett inlägg. Maddo, Ann och Bibbi som är mest frekventa, men självklart ni andra också!! Tack och hoppas ni haft en glad påsk!

Ovido - Quiz & Flashcards