Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Alla inlägg den 6 april 2010

Av Kavril - 6 april 2010 23:36

Jag bara älskar våren, verkligen. Jag kanske är lite töntig, men jag gillar att se när naturen och djuren vaknar till liv igen. Även tamdjuren gör det ju, solen gör så mycket för alla och såå det att det är ljust! Kan inte fatta att det faktiskt fortfarande är ljust ute klockan åtta på kvällen. Minns ni att det inte är alls länge sedan det var kolsvart redan klockan fyra?

Det är bara att njuta så länge det varar, sommaren kommer fortare än man tror. Inte för att det är något fel på sommaren, men jag vill njuta av varje årstid. :)


Imorgon blir det Neuro då. Jag längtar. Vill ha en lösning på det här. Orkar helt enkelt inte mer snart. Hoppas jag orkar skriva imorgon om hur det gick.

Hörs!!

Ovido - Quiz & Flashcards