Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Alla inlägg den 15 april 2010

Av Kavril - 15 april 2010 23:03

Det var i solen idag hörni!! Det gav mej väldiga sommarkänslor måste jag säga. Tänk, nu är det snart maj, sommaren är snart här!! Var det inte alldeles nyss vi gnällde så förfärligt på de djupa snödrivorna?   Jag har faktiskt hittat en, på parkeringen vid öppna förskolan, men den minskar väldigt fort!!!

I helgen ska vi på bilträff igen, med våra Land Rovers. Vi har fått tillstånd att köra vid kanalen, (Göta Kanal alltså) och det är inte så lätt!! Det är så vackert där och det ska bli så kul!! Felet är väl bara att jag får ännu ondare av att åka bil, men jag får väl bita ihop och ta mycket mediciner så ska det nog gå. Om jag opereras snart kommer jag missa en massa iallafall. 6-8 veckor sa han, i stillhet. Hmmmm.  

Ovido - Quiz & Flashcards