Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Alla inlägg den 27 april 2010

Av Kavril - 27 april 2010 21:52

Jag är så lycklig! Och så nervös! Jag som aldrig har varit nervös inför en operation förut... Det är för att de ska hålla på och gräva i min hals. Jag menar, de skär ju upp i halsen framifrån, för att komma åt ryggraden. Jag har världens noja för att inte kunna andas... Och de får ju flytta undan allt i halsen för att komma åt. Men. Det kommer gå bra. Och jag längtar så efter att slippa denna smärta i armen och nacken!!!

Ska in på fredag och skrivas in och ta blodprover och lite sånt. Ska sedan hem till söndag kväll då jag läggs in. Det ska ju duschas i sånt där otäckt hibiscrub som torkar ut hela kroppen, men allt för att bli ren. :)

Sedan blir det operationsbordet på måndag!!!!

Underbart!!

Läskigt!!

Skönt!!

Vill hoppa upp och ner men kan inte!!!   

Ovido - Quiz & Flashcards