Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Alla inlägg den 19 april 2010

Av Kavril - 19 april 2010 00:22

  Här är dom alla tre, det är inte så ofta jag lyckas fånga alla på bild så här, jag är så stolt över dom!!

Jag lyckades få träffa min stora när vi åkte förbi Borensberg på vår bilträff vi var på i helgen. Vi stannade på fika precis där han bor,(hos sin far), så han kom knallandes ner dit. Kul för dottern och Lillen att få träffa honom, det blir alldeles för sällan. Jag saknar honom väldigt mycket.


Annars hade vi en fin helg med bra väder, även om det blåste väldigt kallt. Regnet visade sej från sin bästa sida och höll sej undan, det får ju gärna regna men inte när man är på sådant här.   

Nu har jag ännu ondare (trodde i min enfald att det inte var möjligt) efter för mycket sitta i en skumpig bil på skumpiga vägar. Borde stannat hemma rent fysiskt, men själen mådde bra av det här!!

Skriver mer imorgon, eller idag blir det visst ser jag nu. Ska väl försöka sova en liten stund nu.

Kram

Ovido - Quiz & Flashcards