Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Alla inlägg den 26 april 2010

Av Kavril - 26 april 2010 23:24

Jo alltså, jag skulle ju göra mej av med alla fåglar sa jag ju.... Men med tjugo år ihop med djuren kan jag bara inte! Så istället för att sälja mina tre hönor fick dom sej en make. :) Han heter Charlie och är en riktigt stilig kille kan jag tala om. Jag ska ta kort så fort han fått boa in sej lite, han var ganska rädd och nervös när han kom hit. Fniss, så kan det bli....  


Annars är det ju makens lediga vecka nu, så vi umgårs så mycket vi kan! Härligt att ha honom hemma. Vi var på plantskolan idag och köpte vinbärsbuskar, svarta, röda och vita. Nu ska vi bara hitta det optimala stället att ha dom på. Lite pensèer också så jag får känna att det verkligen är vår! Jag älskar att påta i trädgården, det är en lisa för själen. Men det är nästan omöjligt nu tyvärr. Jag hoppas på operation snart så livet kan återgå till det "normala". Jag har ju ont då också menar jag, men det har jag ju haft i tio år nu, så det är jag ju van vid. ;)


Kram på er!

Ovido - Quiz & Flashcards