Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Alla inlägg den 12 april 2010

Av Kavril - 12 april 2010 21:05

När man bor som man gör! Tittade ut nu i skymningen genom köksfönstret som vetter mot vår baksida. Vad kommer där så vackert glidande över gärdet om inte en älgko!! Tjejerna var på studsmattan och tjöt och hoppade, och jag såg att älgen lyssnade efter dom, men efter en stunds travande (vad fina de är när de travar, så graciösa för att vara så stora) lugnade hon ner sej och gick långsamt mot skogen. Så jag fick titta länge på henne. Vilken ynnest att ha den möjligheten. Vad glad jag blev!

hade en väninna h är idag med sin lilla tjej som är några månader äldre än Lillen och vad kul det är att se när de börjar så mått att kommunicera med varandra. I början är det ju mest lek bredvid de andra barnen, men nu gick han fram till henne och hälsade i hand!!   Det är ju en sådan där kul grej som jag lärt honom, inte bara för att det är artigt, utan för att det ger mej ett gott skratt varje gång han gör det, han är ju bara så himla söt!! Han går fram med sin lilla hand och säger nedadananagode och nickar med huvudet!! Priceless!

Ovido - Quiz & Flashcards