Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Alla inlägg den 24 april 2010

Av Kavril - 24 april 2010 15:46

...när inte haspen är på, som jag brukar säga...   

Ligga på sjukhus är ju aldrig kul, men där har jag varit sedan i torsdags. Fått lite smärtlindring a' la knark och fastat med dropp. Det kanske blir operation. Det blir nog inte operation. Jo, fast kanske ändå. Men nej, tyvärr får du vänta lite till.

Ungefär så har det låtit. Men nu fick jag åka hem igen och vänta ett par veckor till. Det är andra som går före, som har det värre än mej. Helt förståeligt. Men tyvärr har jag inte mindre ont. Utan tvärtom. Men så är det. Bara att gilla läget. Fick lite mera tabletter att stoppa i mej. Det måste gå. Hur? Inte en aning.


Men tänk var vänner är bra att ha va!! Fick ju åka in akut i torsdags, ringde då en vän för att be om barnvakt till Lillen. Inga problem där inte!!! Love you my friend.   

Ovido - Quiz & Flashcards