Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Direktlänk till inlägg 29 november 2010

Vaken natt, trött.

Av Kavril - 29 november 2010 10:10

Har haft väldigt ont inatt och har sovit väldigt lite. Jag tror jag räknade ut att jag har sovit i två timmar fast inte samtidigt då. I tio minuters omgångar. 

Det här blir en kul dag känner jag. Jag måste försöka sova en stund nu om jag ska klara av hela dagen. 

Först ut med hundarna en liten kissesväng, sen sova. F*n vad det här är jobbigt. Riktigt jobbigt. 

Fast inatt hade jag i och för sej väldigt trevligt sällskap en stund.   Mycket uppskattat M. Positiv energi emottages tacksamt.     


Så, nu ut i kylan då. 

 
 
Maddo

Maddo

29 november 2010 14:12

Gumman då!

http://blogg.dreammaddo.se

Kavril

29 november 2010 18:42

Jaa... Jobbigt.... Tur man har dej mitt i natten :)

 
Ingen bild

snorpa

29 november 2010 17:48

vill bara sig att det är intressant med dina inlägg..och samtidigt blir jag så rysligt nyfiken på de du lägger lösen på....men jag respekterar ditt beslut och läser de som är öppna.

Kavril

29 november 2010 18:45

Ja du Snorpa, jag förstår att du är nyfiken, det skulle jag också vara! :) Men eftersom du fortfarande inte står för vem du är så måste jag tyvärr misstänka att du är just den som jag passar mej för. :/ Mvh Anna

 
Ingen bild

snorpa

29 november 2010 19:37

jaha..hur ska jag stå för vem jag är?? Nilla Karlsson 27 år det är jag. Jag kommenterade mest för att jag ville visa att jag ändå fortsätter följa din blogg....

Kavril

29 november 2010 20:35

Hej Nettan, eller förlåt,Nilla var det ju. ;) Du verkar ju nästan vara lite putt över mitt svar, men förstår du inte hur det är för mej? Jag har sökt på ditt IP eftersom jag givetvis är nyfiken på vem du kan vara. Så nu vet jag ungefär var du bor, om du fattar.
Mina vänner har lösenordet på bloggen, och det är väl inte så hemligt egentligen, det som står där, men jag skyddar både mej själv, från sådana som vill skada mej, och mina barn, för de behöver inte läsa allt.
Givetvis är det trevligt att fler än mina vänner är intresserade av att läsa min blogg, men för tillfället är min tillit lite kantstött.
Men som sagt, det står inte så mycket av intresse för någon som inte känner mej, på de skyddade inläggen.
Mvh Anna

 
Ingen bild

snorpa

30 november 2010 14:24

Om du vill veta exakt så bor jag i Linköping och jobbar i motala. Verkar som om du har din trygga skara av vänner så jag kommer inte att söka din vänskap. MVH Nilla Karlsson ("snorpa")

Kavril

30 november 2010 18:01

Är det så du känner så gör du givetvis det Nilla. Men du har ju inte sökt min vänskap förut ju. Du har läst min blogg utan att lämna avtryck alls, fram till jag började skydda vissa inlägg. Jag måste skydda mej på något sätt, det hoppas jag du kan förstå.
Ha en fin december nu och god fortsättning. //Anna

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kavril - 2 juni 2011 00:59

Dagarna alltså.   Dom bara försvinner, undrar var dom tar vägen?     Idag (igår nu, krasst sett) var jag övertygad om att det var tisdag, länge... Tur att Lillen skulle vara på förskolan onsdag, istället för fredag, för annars hade jag åkt oc...

Av Kavril - 30 maj 2011 00:56

Jösses, jag har inte haft tid med annat än den andra bloggen. Jag blir liksom uttömd på saker att skriva om där, sen har jag ju inte så många läsare här!   Fast dom jag har, håller jag kär, så jag måste ju skriva lite någon gång, tycker jag kanske....

Av Kavril - 26 maj 2011 01:30

Nu har jag skrivit av mej allt sjukdomsrelaterat i den andra bloggen. Nu till denna. Jag har väldigt få besökande här. Undrar om några av mina gamla vänner läser den nya bloggen. Det är ju egentligen där jag skriver om min vardag, som den ser ut. J...

Av Kavril - 23 maj 2011 00:07


Ja, det var det mycket av när vi var på VM i plöjning!! Lillen var i paradiset!!    Han var i paradiset den dagen, och det kändes väldigt bra att vi tog oss den tiden att åka dit!!   Idag har vi (gubben  ) röjt lite i ett förråd. Tänk vad  myck...

Av Kavril - 22 maj 2011 00:33


Men det är faktiskt bara tre månader sen det såg ut så här!!!    Kommer ni ihåg?  Och nu gnäller en del på att det blåser kallt när det är 17 grader varmt ute....   Nävars, men jag gnällde lite själv idag att det var kallt.. Det blåste och var ...

Ovido - Quiz & Flashcards