Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Direktlänk till inlägg 26 november 2010

Ingen kommentar.....

Av Kavril - 26 november 2010 20:58

Nej, 25 besök och inga kommentarer brukar tyda på ett ämne som är tungt och tufft. Och det var det nog. Kanske.

Jag blir ofta beskylld för att rikta mej mot speciella personer i min blogg, men faktum är att jag sällan gör det. 

Jag har ju gjort det. Men då är jag ARG. Väldigt arg. Jag är ju faktiskt arg på en person fortfarande. Och det stör mej. Mycket. 

Men jag ska nog inte skriva för mycket just nu. Ett par glas vin brukar lossa på alla lås på mej. Risken är att jag skriver något jag ångrar imorgon.   


Ja, som sagt så har jag tagit ett par glas. Gubben gjorde supergod soppa enligt min diet, han delade upp så jag fick en och han en. Lillen är ju allergisk mot tomat också, så han delade upp till oss, men det blev så himla gott.


Har fått en ny favvis. Gavin Rossdale. Musik är en stor del av mitt liv och jag mår så himla bra av att lyssna på det. Just nu underbara Apacolyptica feat. Gavin Rossdale. 

Jag kanske är knäpp (många håller med just nu) men jag älskar verkligen musik i olika former. Det är nog för att det är enda gången jag kan gråta. Det är ju en slags flykt från verkligheten egentligen. Ganska skönt.

Om ni har tid så ska ni lyssna ordentligt på den här. Den är verkligen jättebra!! Apacolyptica är finnar och Gavin är britt. Känns lite som hemma nästan...  


 
 
Ingen bild

Pellet

26 november 2010 23:14

Musik gör mycket ;-)
Tyvärr kan jag inte lyssna på det längre men har accepterat det ......
Men musik och låtminnen finns kvar
Inte undra på att folk tittar konstigt på mig när jag vuet vad dom menar ;-)
Jag läser och nickar igen kännande
Stå på dig alla är speciella ;-)

Kavril

26 november 2010 23:20

Du är ju bara för go!!!
Det är ju jättesvårt att tänka sej hur det är att vara döv, särskilt eftersom musik betyder så mycket för mej. Har spelat många instrument i livet och sjunger faktiskt ganska bra. ;)
Tack för stödet, det är så svårt ibland att se det positiva i livet.
Det betyder särskilt mycket när det kommer från dej. ;)
:-D //Anna

 
Katie

Katie

27 november 2010 16:09

Kramar!!!!

http://tillbakatilllivet.bloggagratis.se

Kavril

27 november 2010 19:15

Du ska vet att jag tänker på dej. Ofta! Kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kavril - 2 juni 2011 00:59

Dagarna alltså.   Dom bara försvinner, undrar var dom tar vägen?     Idag (igår nu, krasst sett) var jag övertygad om att det var tisdag, länge... Tur att Lillen skulle vara på förskolan onsdag, istället för fredag, för annars hade jag åkt oc...

Av Kavril - 30 maj 2011 00:56

Jösses, jag har inte haft tid med annat än den andra bloggen. Jag blir liksom uttömd på saker att skriva om där, sen har jag ju inte så många läsare här!   Fast dom jag har, håller jag kär, så jag måste ju skriva lite någon gång, tycker jag kanske....

Av Kavril - 26 maj 2011 01:30

Nu har jag skrivit av mej allt sjukdomsrelaterat i den andra bloggen. Nu till denna. Jag har väldigt få besökande här. Undrar om några av mina gamla vänner läser den nya bloggen. Det är ju egentligen där jag skriver om min vardag, som den ser ut. J...

Av Kavril - 23 maj 2011 00:07


Ja, det var det mycket av när vi var på VM i plöjning!! Lillen var i paradiset!!    Han var i paradiset den dagen, och det kändes väldigt bra att vi tog oss den tiden att åka dit!!   Idag har vi (gubben  ) röjt lite i ett förråd. Tänk vad  myck...

Av Kavril - 22 maj 2011 00:33


Men det är faktiskt bara tre månader sen det såg ut så här!!!    Kommer ni ihåg?  Och nu gnäller en del på att det blåser kallt när det är 17 grader varmt ute....   Nävars, men jag gnällde lite själv idag att det var kallt.. Det blåste och var ...

Ovido - Quiz & Flashcards