Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Direktlänk till inlägg 23 september 2010

Kastad kulle....

Av Kavril - 23 september 2010 13:26

Ja, vet ni att det finns ett sådant vackert ställe här i närheten, som heter just så? Kastad kulle. Någon har alltså kastat kullen dit. Eller?  Tja, jag bara kom att tänka på den kullen just nu när solen skiner in genom fönstret, för det är så vackert där! Östgötaslätten i sin vackraste skrud. 


Natten har varit hemsk. Sova skulle jag behöva göra känner jag. Men det kryper i hela kroppen. De där tabletterna håller på att gå ur. Det kommer hålla på ett tag nu, det vet jag. Det är bara att bita ihop.   


Lilla sonen har blivit riktigt riktigt trotsig kan jag tala om!! Han är så himla lik sin storbror, på så många sätt! Storasyster var så lugn och medgörlig, att jag tänkte redan då, att om det blir fler barn kommer jag inte få det så här lugnt.... Tänk att jag hade rätt va?   


Nä nu tänkte jag ta min värkande och "krypiga" kropp och ta en promenad med hundarna i solen. Jag måste njuta av de här dagarna känner jag. Det kanske inte blir så många, vem vet?  

 
 
Ingen bild

Liselott

23 september 2010 14:38

Hallå!! Vad fint det låter "Kastad kulle" när jag är ute i naturen och ser så mycket fint då fylls den positiva energi på, konstigt va??!! Trots ja, det är inget kul =( med sonen flöt allting på =) nu är det dotterns tur med alla hennes tonårshormoner så är man inte mycket värd =( enormt tuff tid!!
Nätterna är hemska när man är där du är just nu....undrar om det är bättre att läsa, se på film eller handarbeta tills man faller ihop?? Sedan sova lite längre på dagen....sänder en styrke tanke till dig innan jag sommnar i kväll och hoppas det blir lite mer sömn i natt för dig. Kram Liselott

Kavril

23 september 2010 22:10

Ja du, här brukar jag sitta vid tvn tills jag stupar. Fast ibland så går det bara inte. Hela kroppen bara skriker, vill ha!!! Fy fan för sådana läkemedel, samtidigt som de har räddat mej så många gånger... Tveeggat svärd det där.. Kramar tillbaka med förhoppning att du sover gott hela natten. :)

 
Katie

Katie

23 september 2010 19:17

Hoppas du mår bättre snart

http://tillbakatilllivet.bloggagratis.se

Kavril

23 september 2010 22:07

Tack Katie! Det vänder nog snart tror jag, jag är snart i botten.. :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kavril - 2 juni 2011 00:59

Dagarna alltså.   Dom bara försvinner, undrar var dom tar vägen?     Idag (igår nu, krasst sett) var jag övertygad om att det var tisdag, länge... Tur att Lillen skulle vara på förskolan onsdag, istället för fredag, för annars hade jag åkt oc...

Av Kavril - 30 maj 2011 00:56

Jösses, jag har inte haft tid med annat än den andra bloggen. Jag blir liksom uttömd på saker att skriva om där, sen har jag ju inte så många läsare här!   Fast dom jag har, håller jag kär, så jag måste ju skriva lite någon gång, tycker jag kanske....

Av Kavril - 26 maj 2011 01:30

Nu har jag skrivit av mej allt sjukdomsrelaterat i den andra bloggen. Nu till denna. Jag har väldigt få besökande här. Undrar om några av mina gamla vänner läser den nya bloggen. Det är ju egentligen där jag skriver om min vardag, som den ser ut. J...

Av Kavril - 23 maj 2011 00:07


Ja, det var det mycket av när vi var på VM i plöjning!! Lillen var i paradiset!!    Han var i paradiset den dagen, och det kändes väldigt bra att vi tog oss den tiden att åka dit!!   Idag har vi (gubben  ) röjt lite i ett förråd. Tänk vad  myck...

Av Kavril - 22 maj 2011 00:33


Men det är faktiskt bara tre månader sen det såg ut så här!!!    Kommer ni ihåg?  Och nu gnäller en del på att det blåser kallt när det är 17 grader varmt ute....   Nävars, men jag gnällde lite själv idag att det var kallt.. Det blåste och var ...

Ovido - Quiz & Flashcards