Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Direktlänk till inlägg 10 september 2010

Formfranska....

Av Kavril - 10 september 2010 13:34

Ja, det är inte min franska jag har någon form på, jag lovar!! Himla konstigt språk det....   


Nej, jag bakar formfranska. Jag har aldrig gjort just det, så det ska bli spännande att se hur de blir. Jag älskar att baka, även om min kropp säger ifrån för det mesta, så gör jag det så ofta jag kan. 

Men att baka så det duger åt alla i familjen är inte lätt. Jag gillar ju typ filmjölksbröd och sånt. Med mycket frön i, solrosfrön och pumpa frön och kli och så. Det hatar min man!!!

Sååå, vad gör inte jag då? Bakar formfranska, gjort på vetemjöl special..... 

Duktig fru jag är va?    

 
 
Ingen bild

Liselott

10 september 2010 17:04

Hallå!! Duktig och snäll är du som ser till att alla får det de önskar =) själv hade jag gärna provat ditt favorit bröd! Bakar bröd gör jag inte och det kan jag inte skylla RA´n för....har helt enkelt inte den talangen! Men en kaka eller tårtbotten för att göra familjen glada vid högtidsdagar försöker jag. Höst och rusk här, kroppen vill inte alls =( Ha en gooo helg på dig Kram Liselott

Kavril

10 september 2010 19:14

Om jag kunde skulle jag skicka mitt bröd till dej, det är så himla gott!!!
Jo, här är det också höst för kroppen. Lika jobbigt varje år. Ha en fin helg du också! Kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kavril - 2 juni 2011 00:59

Dagarna alltså.   Dom bara försvinner, undrar var dom tar vägen?     Idag (igår nu, krasst sett) var jag övertygad om att det var tisdag, länge... Tur att Lillen skulle vara på förskolan onsdag, istället för fredag, för annars hade jag åkt oc...

Av Kavril - 30 maj 2011 00:56

Jösses, jag har inte haft tid med annat än den andra bloggen. Jag blir liksom uttömd på saker att skriva om där, sen har jag ju inte så många läsare här!   Fast dom jag har, håller jag kär, så jag måste ju skriva lite någon gång, tycker jag kanske....

Av Kavril - 26 maj 2011 01:30

Nu har jag skrivit av mej allt sjukdomsrelaterat i den andra bloggen. Nu till denna. Jag har väldigt få besökande här. Undrar om några av mina gamla vänner läser den nya bloggen. Det är ju egentligen där jag skriver om min vardag, som den ser ut. J...

Av Kavril - 23 maj 2011 00:07


Ja, det var det mycket av när vi var på VM i plöjning!! Lillen var i paradiset!!    Han var i paradiset den dagen, och det kändes väldigt bra att vi tog oss den tiden att åka dit!!   Idag har vi (gubben  ) röjt lite i ett förråd. Tänk vad  myck...

Av Kavril - 22 maj 2011 00:33


Men det är faktiskt bara tre månader sen det såg ut så här!!!    Kommer ni ihåg?  Och nu gnäller en del på att det blåser kallt när det är 17 grader varmt ute....   Nävars, men jag gnällde lite själv idag att det var kallt.. Det blåste och var ...

Ovido - Quiz & Flashcards