Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Alla inlägg den 30 augusti 2010

Av Kavril - 30 augusti 2010 22:48

Ja, man kan till stor del forma dom som man vill ha dom. Med den begränsningen deras egna personlighet gör såklart. 

Jag tänker på tex att de ska kunna sova, även om det är mycket oväsen. Lillen har fått vänja sej från början vid det, eftersom vi är mycket ute bland folk och rör på oss. Det skulle aldrig funka om han var tvungen att ha det helt tyst omkring sej när han ska sova. 

Här är en bild när han sover gott i vagnen, mitt i skogen, en V8 motor som varvas för fullt precis bredvid och en massa människor som skrikande försöker överrösta bilen. Men han sover han....  

   Det är så det ska va tycker jag, även om de givetvis ska få lugn och ro på natten såklart. Men kvällen ska inte behöva vara ett evigt smygande,avstängda telefonsignaler och viskande till varandra, som jag vet en del som gör....


Har iallafall plockat en massa svamp idag, på mitt hemliga ställe.   Så där en tio kilo fick jag ihop. Det är så otroligt kul att vara i skogen och plocka svamp, helst när man hittar så mycket!!! Tyvärr får jag extremt ont, men det är det värt....

Ovido - Quiz & Flashcards