Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Alla inlägg den 18 augusti 2010

Av Kavril - 18 augusti 2010 23:22

Ja, vi åkte till Vadstenas nostalgikväll idag, den första jag kollat in i år och svärfar som är på besöka har ju aldrig varit där. Det är jättehäftigt med snygga motorfordon av alla de slag, live band och en massa människor så klart!!!

Det kom en rejäl regnskur som vi skyddade oss ifrån i slottets valv, och bara det är ju häftigt tycker jag. Jag älskar gamla byggnader, de andas gamla tider och människor från svunna tider.....

Men det var inte regnet som förstörde kvällen, utan släkt som är för fina för att stanna och säga hej  . Jag kan inte förstå hur man kan göra så. Vinka lite gulligt. Vad är det? Så nu retar jag mej på det. Och retar mej på att jag retar mej på det....

Suck, bryt!!!!!

Så. Klar.   


Denna vecka fortsätter ju inskolningen av Lillen, och det går jättebra! Annars är han ju i en lite svår ålder just nu, de är så medvetna om så mycket, när de närmar sej två. Storasyster var ju med idag, hon gick där själv i flera år, så det var kul för både henne och de fröknar som var kvar sen sju år. 

Själv känner jag mej lite ålderdomlig när jag sitter där med dottern som är 13 bast som hjälper till att skola in lillebror som inte är två än. Sen har vi ju storebror också då..... 18 år!!!! Kan ni förstå!   Jag är riktigt gynnad och lyckligt lottad. Det tänker jag ofta på. 


Jag grubblar väldigt mycket just nu. På det mesta. Men mest på människor som går in för att såra och söndra. Jag förstår inte. 


Men nej, inte grubbla mer nu, bättre att tänka på de som sprider så mycket värme omkring sej istället. Kram på er!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards