Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Alla inlägg den 23 augusti 2010

Av Kavril - 23 augusti 2010 22:30

Skulle jag vilja ha en masa miljoner som jag skulle ge till mina vänner som behöver. Lite lagom så där. Inte för mycket. Inte för lite.


Skulle jag ha en vädermaskin som såg till att vädret hela tiden gynnade naturen, så att det gynnar allt annat senare. Hm, fattar ni? Ringar på vattnet liksom? 


Jag konstaterar att jag är så där svenskt lagom ändå, fast jag inte vill vara det egentligen. Inte för att jag vill vara extrem  heller, men färglös är ju inget att sträva efter att vara....


Jag gläds för min mammas skull, som blev så glad över att hitta ett guldställe med kantareller idag, som hon plockade på när hon var liten! Det är så underbart när människor kan glädjas åt småsaker. 


Blir skrämd av någon som flyttat lite närmare mej, någon som är genomelak, riktigt ful i själen. Hoppas hon behåller sin skit hemma hos sej och inte sprider den runt sej, som hon brukar.... (Hatar folk som gör djur och barn illa....)


Konstaterar också att livet just nu är lite skrämmande. Det luktar förändring. Vet inte om det är till det bättre än. Hoppas det. Är bara en känsla jag har. Skumt....

Av Kavril - 23 augusti 2010 07:42

Sitter här och undrar om Lillen är sjuk eller så... Klockan är tjugo i åtta och han sover fortfarande!!! Men det är ju säkert bra, och hade han vaknat klockan sex hade ju det varit för tidigt antar jag. Typiskt svenssonlagom.   

Ovido - Quiz & Flashcards