Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Alla inlägg den 2 augusti 2010

Av Kavril - 2 augusti 2010 23:53

Jo, har svärfar med flickvän på besök i några dagar. Jag gillar båda väldigt mycket och det är ett rent nöje att ha dom här!

Idag var dom hos makens syster en sväng, de bor ju alldeles här i närheten så det passar ju jättebra! Så när dom var där sov vi faktiskt här....   Lillen somnade lagom när de åkte och maken hade bara sovit i två timmar. Han jobbade natten till kl sex imorse och gick upp vid åtta... Inte bra..... Han fick iaf sova i två timmar på em. Men oj va trött han var ikväll!!!  

Tog så himla goa kort idag på Lillen!! Han tycker ju väldigt mycket om vatten, kan man säga... Och när det finns överallt efter allt regn som kommit idag så finns ju alla möjligheter att bli blöt!!! Det var ju så varmt ikväll att jag inte ville ta på honom galonbyxor, men han lyckades blöta ner sej rejält!!! Lovar att försöka komma ihåg att lägga ut en bild på hans bravader här. Jag VET att det mest är jag som tycker  han är det sötaste på jorden, men ni får stå ut....   


 Får väl se hur mycket jag får sova inatt. Jag har haft väldigt ont nu på sistone. Konstigt med tanke på hur mycket mediciner jag faktiskt stoppar i mej. Suck. Måtte det vända snart..... Har börjat få riktigt ont i huvudet också, igen.... Jag har svårt att palla det också liksom. Droppen som får bägaren ni vet......

Ja ja, det ordnar sej nog. Tur att jag har en så underbar familj och härlig släkt (vissa av dom iaf) som gör mej så glad varje dag!!!


 Jo, hade ju besök i fredags, det var så himla trevligt att får besök av någon man inte sett på så himla länge.... Det gör mej också glad. Och mina vänner..... Inte många men såååååå goa!!!!

Jag är så tacksam.   

Ovido - Quiz & Flashcards