Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Alla inlägg den 24 augusti 2010

Av Kavril - 24 augusti 2010 22:59

Ja, Lillen ska vara sin första heldag imorgon, ensam. Utan mamma. På förskolan. Utan mamma... Kan ni fatta va?    Hur ska det gå? Nävars, det ska nog gå bra, det är bara jag som tycker det är tråkigt och spännande samtidigt.   


Jag ska ha en demo imorgon, Tupperware, eller plastparty som man brukar säga. Det är kul och så underbart för en annan att få komma ut lite bland folk och göra något jag klarar av och gillar. Fast det är jobbigt måste jag erkänna. För både kropp och själ. Men kanske jag tar en annan gång, förklaringen på det.   


Jag hoppas bara jag får sova lite inatt, natten som gick var helt sömnfri....  Jag har fått utslag med klåda nu också, så jag låg och kliade mej hela natten. Himla trist. Vet inte vad det är eller vad det beror på, men det går nog snart över. Hoppas jag, för de flesta sitter i ansiktet och jag börjar bli ganska sönderkliad där nu!!  


Men, ha det så gott nu alla, ha en fin dag imorgon!

Ovido - Quiz & Flashcards