Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Alla inlägg den 29 augusti 2010

Av Kavril - 29 augusti 2010 23:51

Vi är sådana där riktiga skogsmullar i min familj, vi bara älskar att vara ute i naturen. Ville bara dela med mej av senaste promenaden med min underbara vagn, som tar sej fram nästan överallt. Här hittade vi ett rävgryt med fyra ingångar och Lillen tyckte det var väldigt kul att gå omkring där mellan träden!   

  

Av Kavril - 29 augusti 2010 22:02

Ja, jag har haft en bra dag idag. Eller en väldigt trevlig dag. Jag har ju skrivit om det förut, bilklubben vi är med i, jag och maken. Land Rover klubben. Här i Östergötland träffas vi med jämna mellanrum för att köra offroad med våra bilar och ha roligt, helt enkelt!!! 

Idag samlades vi i våran grusgrop, som vi har till vårt förfogande, för att köra lite upp, och ner....    Det är så himla trevligt folk, så avslappnat och naturligt och så skönt att umgås med dom alla! Nu är det ju mest män i medelåldern och möjligtvis några av barnen, alltså ganska få kvinnor, men det är inga problem för min del! Det är lite kul att mäta sej med karlarna i bilkörning och faktiskt kunna föra ett bra jobb....  

Ja tyvärr kunde jag ju inte köra själv idag igen då.... För ont. Himla skit.... Som vanligt. Hmpf....  

Ovido - Quiz & Flashcards