Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Alla inlägg den 4 augusti 2010

Av Kavril - 4 augusti 2010 00:30

HATA!!!!!


Kroppen värker, har tandvärk och så ska jag behöva stressa också...... Morr...

Ska iväg med husvagnen,  och det är ju mysigt och så, men det är så mycket att göra och komma ihåg att jag blir alldeles galen! Bära saker fram och tillbaka är ju verkligen det bästa för mej också... Men jag gör det ju. Varje gång. För jag gillar ju att vara ute med vagnen ju... 

Men nu hjälper inte tabletterna längre. Jag skulle behöva sänka dosen för kroppen mår inte bra, men jag skulle behöva höja dosen, för kroppen mår inte bra... Fattar ni? Dessa värktabletter.... Suck och så gör jag för många punkter när jag skriver.... Det betyder tänker efter ungefär...... Nä, nu igen.... ;) 


Nä, nu är klockan 00.40, jag ska gå upp senast sju imorgon, det tar ca två timmar att hitta en ställning som är så skön att jag kan somna, jag vaknar efter en till två timmar och måste då resa på mej och sträcka på mej, lägga mej igen för att försöka sova en stund till.... Hmmm, ska nog släcka ner och försöka lägga mej en stund iaf...   


Tack för alla härliga kommentarer, de värmer så gott så gott!!!!   

Ovido - Quiz & Flashcards