Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Alla inlägg den 21 augusti 2010

Av Kavril - 21 augusti 2010 01:29

Läste just igenom min blogg, de senaste inläggen. 

Tänk vad vissa kan påverka en till att sprida vidare deras skit!

Dom gör mej arg, sen skriver jag om det här. Sen läser ni det och blir arga och irriterade. INTE bra!!!

Nej, nu skärper jag mej, inte tänka mer på en massa negativt.

Jag måste verkligen göra det, annars kan jag inte sova heller, för jag är nämligen expert på att älta på nätterna....      

Av Kavril - 21 augusti 2010 01:05

Tre, på det fjärde ska det ske, på det femte gäller det, på det sjätte smäller det!!!!

Den ramsan sa vi på simskolan varje gång, innan vi skulle i, när jag var liten. 

  Satt här och funderade på saker man minns från när man var liten. Jag minns en massa konstiga saker, och roliga, och lite tråkiga.   

Jag var tvungen att tänka på något annat en stund. Jag är så arg, fortfarande. Jag kan inte fatta hur vuxna människor kan vara så elaka mot varann. Beräknande. Nervärderande. Det är sådan tur att jag slipper dom, för tillfället.


Sen är det så mycket annat som jag har svårt att klara av när jag har så här ont och mår så här dåligt. Trashtalk på Facebook som exempel. Jag pallar inte med när folk skriver; vem fan bryr sej om dina problem, och sådant liknande. Av folk jag inte ens känner. I normala fall skulle jag inte bry mej, men nu är det tufft.


Sen är det ju turbulent överhuvudtaget här, men inte inom vår familj som tur är. Vi står på väldigt bra grund med stor kärlek, det kommer man långt med. 

Ska som vanligt göra ett försök att sova, klockan är 01.20 nu igen. Jag fattar inte varför det ska vara så himla svårt. Men, ont ont....


Delar med mej av en häftig bild jag tog idag på förskolan, så här ser det ut när  barnen ligger och sover på altanen. Så underbart att de sover ute och att det funkar!!!

   Hela gänget sover. Häftigt.  

Ovido - Quiz & Flashcards