Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Direktlänk till inlägg 21 augusti 2010

Ett....Två.....

Av Kavril - 21 augusti 2010 01:05

Tre, på det fjärde ska det ske, på det femte gäller det, på det sjätte smäller det!!!!

Den ramsan sa vi på simskolan varje gång, innan vi skulle i, när jag var liten. 

  Satt här och funderade på saker man minns från när man var liten. Jag minns en massa konstiga saker, och roliga, och lite tråkiga.   

Jag var tvungen att tänka på något annat en stund. Jag är så arg, fortfarande. Jag kan inte fatta hur vuxna människor kan vara så elaka mot varann. Beräknande. Nervärderande. Det är sådan tur att jag slipper dom, för tillfället.


Sen är det så mycket annat som jag har svårt att klara av när jag har så här ont och mår så här dåligt. Trashtalk på Facebook som exempel. Jag pallar inte med när folk skriver; vem fan bryr sej om dina problem, och sådant liknande. Av folk jag inte ens känner. I normala fall skulle jag inte bry mej, men nu är det tufft.


Sen är det ju turbulent överhuvudtaget här, men inte inom vår familj som tur är. Vi står på väldigt bra grund med stor kärlek, det kommer man långt med. 

Ska som vanligt göra ett försök att sova, klockan är 01.20 nu igen. Jag fattar inte varför det ska vara så himla svårt. Men, ont ont....


Delar med mej av en häftig bild jag tog idag på förskolan, så här ser det ut när  barnen ligger och sover på altanen. Så underbart att de sover ute och att det funkar!!!

   Hela gänget sover. Häftigt.  

 
 
Ingen bild

Liselottll

21 augusti 2010 09:45

Hallå! Vilken härlig bild och vilken lyx att få sova middag utomhus i sin egna kärra =) vilket toppen dagis!! Ha det gott, Liselott

Kavril

22 augusti 2010 22:03

Ja det är så bra och så tryggt att lämna honom där, även om jag är nojig och längtar efter honom direkt när jag lämnat.... ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kavril - 2 juni 2011 00:59

Dagarna alltså.   Dom bara försvinner, undrar var dom tar vägen?     Idag (igår nu, krasst sett) var jag övertygad om att det var tisdag, länge... Tur att Lillen skulle vara på förskolan onsdag, istället för fredag, för annars hade jag åkt oc...

Av Kavril - 30 maj 2011 00:56

Jösses, jag har inte haft tid med annat än den andra bloggen. Jag blir liksom uttömd på saker att skriva om där, sen har jag ju inte så många läsare här!   Fast dom jag har, håller jag kär, så jag måste ju skriva lite någon gång, tycker jag kanske....

Av Kavril - 26 maj 2011 01:30

Nu har jag skrivit av mej allt sjukdomsrelaterat i den andra bloggen. Nu till denna. Jag har väldigt få besökande här. Undrar om några av mina gamla vänner läser den nya bloggen. Det är ju egentligen där jag skriver om min vardag, som den ser ut. J...

Av Kavril - 23 maj 2011 00:07


Ja, det var det mycket av när vi var på VM i plöjning!! Lillen var i paradiset!!    Han var i paradiset den dagen, och det kändes väldigt bra att vi tog oss den tiden att åka dit!!   Idag har vi (gubben  ) röjt lite i ett förråd. Tänk vad  myck...

Av Kavril - 22 maj 2011 00:33


Men det är faktiskt bara tre månader sen det såg ut så här!!!    Kommer ni ihåg?  Och nu gnäller en del på att det blåser kallt när det är 17 grader varmt ute....   Nävars, men jag gnällde lite själv idag att det var kallt.. Det blåste och var ...

Skapa flashcards