Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Alla inlägg den 16 augusti 2010

Av Kavril - 16 augusti 2010 23:34

Lider just nu av riktig riktig sömnbrist!!! Jag förstår att det används som tortyr i vissa länder och förstår inte alls min kropp just nu. Men det ska väl bli bättre får man hoppas.


Sen är jag arg. Jag hatar att vara arg. Jag vill verkligen inte lägga någon energi på sånt skit, men ibland så bara måste jag!!! 

Och.... Nu raderade jag allt jag skrev. Varför sänka mej till hennes nivå? Kasta skit kan hon ju få göra själv om hon mår bra av det, inte sant?

Ibland önskar jag att folk kunde vara raka och öppna och tala om vad de har för problem. Men nej. Manipulera. Såra. Använda familjemedlemmar som slagträn. Tiga ihjäl först och messa en massa sen. 

Jag vet att denna rappakalja är just, rappakalja för många, och ett par stycken fattar precis vad jag menar, men det här har pågått så länge nu och jag vill ha ett slut!!! Inte för jag får det så här, men det känns bra just nu....  


Det har varit långt mellan blogginläggen nu ett tag, och det beror på att jag är trött, i första hand, och att en del som läser min blogg har det som någon slags skitsnackarbibel. Det är svårt att veta vad jag ska skriva om ibland då. 

Skriver jag för mycket om hur dåligt jag mår sitter dom väl och gottar sej åt det, och det nöjet vill jag inte ge dom. Skriver jag om hur bra jag har det och hur lycklig jag är blir dom avundsjuka. Tja, det är inte lätt när det är svårt....   


Men men, jag var iallafall på  bilträff i Skåne, på Ivö, i början på augusti, och det var skitkul!!! Vilka härliga människor!!! Raka, ärliga och trevliga och glada, precis totalt underbart!!!


Nä, nu har jag drogat på så mycket jag vågar, alltså maxdosen av min smärtmedicin med förhoppning att jag kan få sova kanske fyra timmar inatt. Jag har så ont.... Snälla... Tre timmar iaf. Jag är så trött!!!!!!    

Ovido - Quiz & Flashcards