Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Alla inlägg den 11 augusti 2010

Av Kavril - 11 augusti 2010 23:44

Nu har det gått några dagar sen sist jag skrev. Jag har varit borta på lite äventyr, och det tar på kropp och själ....

Bilträffen i helgen var ju så otroligt rolig men så jobbig så jobbig.... Jag gör alltid alldeles för mycket när jag är borta på sånt, fast det ju så kul!!! Men jag kunde inte följa med och köra off-road, och det grämer mej. Det är ju så himla kul och utmanande, men med min nyopererade nacke vågar jag inte helt enkel. Den gör alldeles för ont fortfarande. 


Jag började veckan hemma med att ta på gummistövlar, regnkläder och koppla hundarna för den obligatoriska turen i skogen, första riktiga svampturen! Jag bara älskar när det regnar så där lagom, ta på bra kläder och gå ut och bara insupa alla dofter och härliga intryck man får i skogen då!!! Jag vet, jag är lite töntig, men jag får vara det, har jag bestämt.... :)

   Nog ser det gott ut, om man gillar kantareller? Jag har förstått att alla inte gör det, men jag gillar det väldigt mycket!!! Stekta i smör med lite flingsalt.... Mmmmmm.  Det är värd all smärta jag får av att gå i skogen och huka mej mer än en gång. Sorgligt... 


Jag har verkligen så himla ont just nu. Hela min uppenbarelse är liksom inställd på smärta just nu. Har börjat minska på mina starka med. Ingen ide att ta en massa starkt när de inte hjälper.... Blir så trött....


Ber också om ursäkt till er jag brukar följa i bloggarna, förlåt om jag inte kommenterar, jag är så trött just nu helt enkelt.


Har varit hos en gammal vän som jag känt sen lekis idag. Jättekul och många många gamla minnen återupplivade, på både gott och ont.... Många roliga minnen men också minnen av grav mobbing. Hm. Tur att jag har kommit överens med mej själv att leva idag och inte i det förgångna. Inte sant?


Kram på er, ska nu gör ett lamt försök att sova ett par timmar. 

Ovido - Quiz & Flashcards