Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Alla inlägg den 31 augusti 2010

Av Kavril - 31 augusti 2010 23:44

På mej själv i första hand. Jag har ju insett att 12 år med kronisk smärta sätter sina spår, både mentalt och fysiskt. Men ibland blir jag så otroligt trött på att glömma saker hela tiden. Jag är väldigt beroende av min almanacka och  nåde mej om jag skriver fel i den!!!  Det gjorde jag nu till helgen när jag var bjuden på fest. Som jag missade på grund av att jag skrivit fel. 

Bättre att inte tacka ja till såna saker, så riskerar jag inte att göra någon besviken för att jag inte kommer och inte hör av mej. Vansinnigt frustrerande. 

Hjärnan har ju en stor kapacitet, men den har svårt att komma ihåg saker när den måste fokusera på smärtan hela tiden. Jag läste om det och det kändes ju bra att ha något att skylla på, men just nu känns det inte bra alls....

Suck.....

Ett under att någon läser min blogg egentligen, som den ser ut. Vissa dagar med glada gubbar och fina rader och vissa dagar bara rad efter rad med blaj!

Tur att jag inte skriver den för andras skull, utan för att bearbeta mina egen skit. Bara väldigt kul när andra läser så klart!

Kul att ha sin egen lilla fanclub.   

Kraaaaaam!!!

Ovido - Quiz & Flashcards