Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Alla inlägg den 18 juni 2010

Av Kavril - 18 juni 2010 22:04

Har funderat mycket idag. Jag har mina dagar när hjärnan liksom går varm på något sätt. Jag tycker inte om det. Det är oftast funderingar på saker jag ändå inte kan göra något åt. Just nu är det smärtan. Den vill inte ge sej. Den har kommit tillbaka i armen. Ungefär hälften av smärtan jag hade innan operation har kommit tillbaka. Drygt.Sen går den ner i andra armen också. Det gör mej så frustrerad. Och jag gillar inte att vara det. Jag börjar lära mej att sluta. Bara så där. Andas. In genom näsan, ut genom munnen. Blunda. Tänk på något underbart. Det brukar funka!!   


Sen denna stress. Jag hatar den! För jag har inget att stressa över egentligen. jag bara känner mej stressad ändå. Hmm. Andas. In. Ut. Blunda. Ser en gammal skog framför mej, med gamla träd och stubbar, som luktar lite fuktigt. Så. Klart!   


Sen var jag tvungen att klippa mina tånaglar idag!! Panik!! Skräck!! Har total fotfobi, fullständigt hatar fötter, alla fötter, utom bebisfötter så klart.... 

Jag vet. Jag är lite knäpp!!  Hehehe. (Men de är klippta nu iaf)


Imorgon ska jag åka kolonn med Land Rover genom östergötland i sakta mak. Ska bli kul att se hur det går att köra efter så många veckor, jag ju inte fått köra på ett tag nu, sen op. (Har fuskat lite...) Men vi bor i ett så vackert landskap, och jag ska få se delar jag inte sett förut, och tänk vilket privilegium för dottern!


Kram alla och ha en fin helg!

Av Kavril - 18 juni 2010 01:29

Klockan är nu halv två på natten och jag har ont och kan inte sova och blir galen!!! Men tänkte dela med mej ändå av några saker som man kan skratta åt.   

   Här kan man kanske förstå varför jag gjorde sadelbyte... Öm rumpa är bara förnamnet!!! Hehe


   Alltså, kolla in de här underbara djuren!!Fölen är mindre än mina stora hundar... Men oh så söta! Lillen fullständigt älskar dom och kvittrar som en liten fågel när vi står och tittar på vår dagliga promenad. Jag har ju införskaffat ett par MBT skor och får träningsvärk som aldrig förr!! Helt otroligt av ett par skor med rund sula, och så bra för min kropp som inte pallar med någon träning annars. 


Nä, ska väl testa och lägga mej nu.

Ha det gott!!

Ovido - Quiz & Flashcards