Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Alla inlägg den 13 juni 2010

Av Kavril - 13 juni 2010 23:49

  

Ja nu har jag äntligen en cykel jag kan cykla på. Jag köpte ju en fin och ganska dyr för några år sen som jag helt enkelt inte kan cykla på. Kroppen vill inte vara med om att ligga framåtlutad på en cykel i mer än så där 30 sekunder...

Så nu har jag en med mormorsram på som har 7 växlar och fotbroms, för handbroms klarar jag inte av heller, och det kan ju bli ganska farligt... Kan vara en fördel att kunna bromsa en cykel...  

När vi åkte till Linköping för att köpa cykeln, vi hittade den på Blocket, så kom vi fram till en jättelik kö med bilar!! Vi tänkte direkt att nu har det hänt en stor olycka.. Fy vad hemskt... Men när vi var klara och på väg hem gick det upp för mej varför det var sådana köer... Flyguppvisning på Malmen...   Det stog ju till och med i tidningen att det skulle vara köer, vilken tur....

Så till regnet igen då. För det har det ju gjort idag igen. Till Lillens glädje.  

  

  Gonatt. 

Ovido - Quiz & Flashcards