Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Alla inlägg den 28 juni 2010

Av Kavril - 28 juni 2010 23:38

Ja, hm, hur ska jag få ihop den där rubriken lite snabbt nu innan sängdags? Är jättetrött och hade nog tänkt att försöka skriva lite vettigt idag, men nej, jätteont och jättetrött är ingen bra kombination...

Då ska vi se, jo, slagsmålet ja. Midsommardagen, innan vi skulle åka hem från Ulrika är jag inne i husvagnen och maken byter blöja på Lillen där inne också. Dottern är ute med hundarna och ligger på gräset och bara finns till.... Då. Då slår dom till, dom j***larna.Fullt slagsmål,  IGEN!!  Blir tokig och börjar fundera på varför och sådant där onödigt... Fick isär dom, med blodvite så klart... Inte på oss utan bara på dom. Eller vaddå "bara" förresten.... Sticksår efter hörntänder på den ena och rivsår efter slöa hörntänder på den andra. Lång historia som jag kommer ta upp igen.


Nu till döden. Ja, många tycker nog jag är töntig, men jag sörjer allt levande som får sluta sina dagar hemma hos mej, och så även då min vackra tupp som jag precis fick hem. Har bara haft honom några månader och så får han något fel, typ hjärnblödning, är bara året och så får vi avliva... Han kunde inte gå och låg i sitt eget avträde. Fattar inte varför jag reagerade så starkt och inte kunde hjälpa till och ens titta och hålla upp säcken.... Märks att jag mår skit.


Nu ett tvärkast till äkta glädje då! Kolla in bilden på Lillen som för första ggn i sitt liv får bada i "havet" och plaska i ljummet bräckt vatten på Öland!! Är på semester på ön och det är underbart!! Solen skiner och regnet verkar vänta till nästa vecka, kan det bli bättre? :)

  

Ovido - Quiz & Flashcards