Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Alla inlägg den 19 juni 2010

Av Kavril - 19 juni 2010 18:41

Ja för varför tror jag alltid att jag klarar av mer än jag faktiskt gör? Hela tiden!! Jag tror jag blir galen! hur kan jag tro att jag ska klara av ett safari med bilkörning runt i Östergötland när jag knappt kan köra till Skänninge en mil bort? Hmpf,  korkat....


Frustrationen kommer när jag inser att jag inte klarar det och får köra hem efter knappt halva vägen. Smärtan har då tagit över hela min själ och jag höll på att bli knäpp.


Glädjen. Ja. Kolla.  

   Maken och Lillen kollar in Göta Kanals grumliga vatten precis innan jag åker hem. Detta är äkta glädje, att ha något så här fint!


   Alla sex bilarna uppställda i Mariedamm. Bara Land Rovers i olika modeller. Det är också en glädje att ha ett gemensamt intresse med gubben, det underlättar ett lyckligt äktenskap, för det har vi! 

Ovido - Quiz & Flashcards