Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Alla inlägg den 12 juni 2010

Av Kavril - 12 juni 2010 23:24

Ja gubben han har varit på sånt där teambuilding hela dagen, med sitt jobb. Med andra ord, äta, dricka och umgås.  

Så jag har varit helt i min dotters händer hela dagen. Hon är väldigt ansvarsfull måste jag säga. Hon har varit mina händer hela dagen och hjälpt till med sin bror på bästa sätt! Det känns så bra att ha en sådan dotter. Hon vet ju inget annat än att ha en sjuk mamma och hon tar det väldigt bra tycker jag. Jag försöker ju göra så att det är så enkelt som möjligt för henne, så det inte blir för tufft och jag tror jag lyckas ganska bra faktiskt.

Gubben kom ju inte hem förrän närmare halv elva, så det var en heldag för honom det!!

Vi har varit  ute i två omgångar idag, vi hann med en gång utan regn på förmiddagen, men då höll vi på att blåsa bort istället!!  

Sen gick vi ut i regnet på kvällen, för jag insåg att Lillen  inte har varit ute med full  mundering i spöregn och bara fått skvätta ohämmat!! Så det gjorde vi och han hade väldigt roligt kan jag tala om, jag fick många skratt när jag såg hans miner. Han var bara helt enkelt överlycklig!!

Men vi får väl hoppas att vi får några fler fina dagar snart va?

Typ sådana här, bilden är tagen för någon vecka sedan. Härligt.

  

Gandalph som går omkring med sin vattenskål, inte för att han är törstig utan för att han  är i full färd att tugga sönder den.... Han gillar att tugga sönder allt som är i plast till munnen blöder... Tokstolle!

Av Kavril - 12 juni 2010 00:59

Vet inte var jag ska börja. Det är ju både en massa positiva saker och så några negativa så klart.

Jag har iallafall äntligen fått iväg en beställning på min vagn/cykelvagnskärra/joggingvagn, m.m och vet att den kommer nästa vecka!! Jag är som ett barn på julafton just nu, och julafton är på tisdag. En Nordic Cab blir det, det verkade bäst när jag lusläst allt som stod om cykelvagnar på nätet. 

Jag har ju också planerat semestern nu, det krävs ju lite när man ska få iväg hela familjen med barn och hundar i husvagnen. :) Det ska ju bli Öland och det känns så skönt att vi hinner få hem den där Nordic Cab eftersom det är väldigt vackert att cykla där. 

Nä, vet ni vad, jag sparar resten till imorgon, jag har lite mer på lager att skriva om, men nu tog batteriet slut i min kropp... 

God natt!  

Ovido - Quiz & Flashcards