Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Alla inlägg den 7 juni 2010

Av Kavril - 7 juni 2010 21:38

Ja, vi var hos några idag efter vi hade gjort det vi skulle på stan. Lillen var hos läkaren, han ska kollas upp lite mer ingående, jag får se om jag vill dela med mej av det här på bloggen, det känns lite privat, hoppas ni förstår.

Men sen var vi hos goda vänner, jag tycker det är så himla trevligt. Att bara kunna ringa precis innan man kommer och bara komma till en god kopp kaffe, utan en massa krångel. Jag gillar enkla människor, och hoppas jag är en själv. 


  

Den här bilden är ganska talande för hur Lillen funkar.   Händer det bara lite grann ska han vara med och kolla vad som händer. Men han är ju bara så himla söt när han gör det ju!!!  Sen är ju pappa den stora idolen just nu, han gråter med stora tårar när pappa bara går på toan utan honom. Det känns i mammahjärtat ska ni veta...  

Ja och nu har vi bestämt oss för att investera i en bra vagn. En ganska dyr sådan. Men nu har barnet varit nära att vippa skitvagnen vi har så många gånger och gett mej hjärtattack, så nu får det vara bra!! Det blir nu en vagn som är både joggingvagn och cykelkärra bland annat, inte för att jag joggar, utan för att jag går i skogen, nästan enbart.  Den heter Nordic Cab och är jättebra, jag har verkligen varit så nära att välta med den vi har och jag skulle aldrig förlåta mej om det hände något med Lillen... Sen hade jag tänkt att cykla till dagis med honom, han ska ju börja där den 16 augusti. Spännande värre. Mycket nu, skriver mer imorgon, har så otroligt ont nu tyvärr....

Ovido - Quiz & Flashcards