Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Direktlänk till inlägg 7 juni 2010

Vad härligt det är med goda vänner!!

Av Kavril - 7 juni 2010 21:38

Ja, vi var hos några idag efter vi hade gjort det vi skulle på stan. Lillen var hos läkaren, han ska kollas upp lite mer ingående, jag får se om jag vill dela med mej av det här på bloggen, det känns lite privat, hoppas ni förstår.

Men sen var vi hos goda vänner, jag tycker det är så himla trevligt. Att bara kunna ringa precis innan man kommer och bara komma till en god kopp kaffe, utan en massa krångel. Jag gillar enkla människor, och hoppas jag är en själv. 


  

Den här bilden är ganska talande för hur Lillen funkar.   Händer det bara lite grann ska han vara med och kolla vad som händer. Men han är ju bara så himla söt när han gör det ju!!!  Sen är ju pappa den stora idolen just nu, han gråter med stora tårar när pappa bara går på toan utan honom. Det känns i mammahjärtat ska ni veta...  

Ja och nu har vi bestämt oss för att investera i en bra vagn. En ganska dyr sådan. Men nu har barnet varit nära att vippa skitvagnen vi har så många gånger och gett mej hjärtattack, så nu får det vara bra!! Det blir nu en vagn som är både joggingvagn och cykelkärra bland annat, inte för att jag joggar, utan för att jag går i skogen, nästan enbart.  Den heter Nordic Cab och är jättebra, jag har verkligen varit så nära att välta med den vi har och jag skulle aldrig förlåta mej om det hände något med Lillen... Sen hade jag tänkt att cykla till dagis med honom, han ska ju börja där den 16 augusti. Spännande värre. Mycket nu, skriver mer imorgon, har så otroligt ont nu tyvärr....

 
 
Ingen bild

Maggan

7 juni 2010 23:08

Tråkigt att inte värken ger sig! Jaha, Liam börjar dagis! Men jag antar att han kommer att vara ledig på onsdagsförmiddagar.....eller fredagsförmiddagar (Skeppsås). Jag klarar mig inte utan honom och hans fina hundar, det vet Du Anna! Bra att investera i en säker vagn! Du har mitt fulla stöd!

 
Ingen bild

Anna

7 juni 2010 23:15

Jo visst ska han börja på dagis, och faktiskt ska han vara ledig onsdagsförmiddagar, han behöver träffa sina blivande skolkamrater, och så Maggan såklart!! :) Han går ju på dagis i Motala kommun, och där finns inga som går i skolan i Skänninge. Så du får dras med oss i höst också!!

 
Maddo

Maddo

9 juni 2010 15:00

BArn kan göra så himla underbara! De kan ge en otroligt mkt glädje!

Läskigt med en vagn som inte håller..!

Men du.. förskola heter det ju! ;)

Kramar

http://blogg.dreammaddo.se

 
Ingen bild

Ann

9 juni 2010 22:08

Det är väl så det ska vara. Att man bara kan komma in på en kopp när man har vägarna förbi. Och framför allt att man kan vara sig själv.
Det tycker i allafall jag. Det är skönast och det lättaste sättet att umgås på tycker jag. Fy för att behöva göra sig till något man inte är.
Och vi tyckte också att det var trevligt med lite kaffefrämmat. Det får ni gärna göra om.
Kram på er.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kavril - 2 juni 2011 00:59

Dagarna alltså.   Dom bara försvinner, undrar var dom tar vägen?     Idag (igår nu, krasst sett) var jag övertygad om att det var tisdag, länge... Tur att Lillen skulle vara på förskolan onsdag, istället för fredag, för annars hade jag åkt oc...

Av Kavril - 30 maj 2011 00:56

Jösses, jag har inte haft tid med annat än den andra bloggen. Jag blir liksom uttömd på saker att skriva om där, sen har jag ju inte så många läsare här!   Fast dom jag har, håller jag kär, så jag måste ju skriva lite någon gång, tycker jag kanske....

Av Kavril - 26 maj 2011 01:30

Nu har jag skrivit av mej allt sjukdomsrelaterat i den andra bloggen. Nu till denna. Jag har väldigt få besökande här. Undrar om några av mina gamla vänner läser den nya bloggen. Det är ju egentligen där jag skriver om min vardag, som den ser ut. J...

Av Kavril - 23 maj 2011 00:07


Ja, det var det mycket av när vi var på VM i plöjning!! Lillen var i paradiset!!    Han var i paradiset den dagen, och det kändes väldigt bra att vi tog oss den tiden att åka dit!!   Idag har vi (gubben  ) röjt lite i ett förråd. Tänk vad  myck...

Av Kavril - 22 maj 2011 00:33


Men det är faktiskt bara tre månader sen det såg ut så här!!!    Kommer ni ihåg?  Och nu gnäller en del på att det blåser kallt när det är 17 grader varmt ute....   Nävars, men jag gnällde lite själv idag att det var kallt.. Det blåste och var ...

Ovido - Quiz & Flashcards