Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Alla inlägg den 4 juni 2010

Av Kavril - 4 juni 2010 22:10

Jag har precis börjat komma igång med min nya dator som jag har fått för att jag slutat röka!! Jag känner mej väldligt gammaldags med för mejär en laptop väldigt modernt och något jag nästan inte sett, hur konstigt det än låter...  Och det är ju verkligen inte som att sitta vid en stationär dator precis! Sen bara tanken på att man kan ta med den här överallt känns jättehäftigt. Men guuud vad jag käner mej nördig nu.....   

Jag har iallafall väntat sedan 12 maj på denna dator så nu känner jag mej som om det vore julafton!! Det har strulat med denna leverans så till den milda grad att jag knappt vill prata om det, jag blir så himla arg! Men men, nu är den här och jag röker fortfarande inte och har inte tänkat att börja igen faktiskt.    Var på stan (Motala) idag en liten sväng och gick förbi en hel drös med uteserveringar där det röktes väldigt friskt, men jag kände inte något sug alls faktiskt. Jag tänker emellanåt på hur enkelt det faktiskt har varit. Det känns nästan snöpligt. Varför slutade jag inte tidigare när det nu var så enkelt? Men det är nog inte riktigt så enkelt faktiskt, det passade nog in väldigt bra i mitt liv just nu bara, och så hade jag bestämt mej för min skull, inte för någon annans skull.

Men nej, nu ska jag fortsätta kola på Mumien tre, som de andra kollar på. (Kan inte riktigt fatta att jag sitter i soffan och surfar...)   

Ovido - Quiz & Flashcards