Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Direktlänk till inlägg 18 juni 2010

Sömnbrist, öm rumpa och söta pållar.

Av Kavril - 18 juni 2010 01:29

Klockan är nu halv två på natten och jag har ont och kan inte sova och blir galen!!! Men tänkte dela med mej ändå av några saker som man kan skratta åt.   

   Här kan man kanske förstå varför jag gjorde sadelbyte... Öm rumpa är bara förnamnet!!! Hehe


   Alltså, kolla in de här underbara djuren!!Fölen är mindre än mina stora hundar... Men oh så söta! Lillen fullständigt älskar dom och kvittrar som en liten fågel när vi står och tittar på vår dagliga promenad. Jag har ju införskaffat ett par MBT skor och får träningsvärk som aldrig förr!! Helt otroligt av ett par skor med rund sula, och så bra för min kropp som inte pallar med någon träning annars. 


Nä, ska väl testa och lägga mej nu.

Ha det gott!!

 
 
Maddo

Maddo

18 juni 2010 13:15

Ugh, somnade du tillslut? Du har sådan härlig inställning till livet i övrigt så jag tycker det är orättvist att du ska ha så ont! Kanske är det för att visa oss andra att det går att leva och ha en positiv inställning ändå?

KRAMAR!!!

http://blogg.dreammaddo.se

 
Maddo

Maddo

18 juni 2010 23:25

Ja, kommentarer kan göra en glad! =)

Dina kommentarer värmer också! Alla mina bloggisar är speciella tycker jag. Men när man har för många hinner man inte se varje individ. Finna en balans är viktigt! :)

Hoppas du får sova mer inatt!

Många kramar!!!

http://blogg.dreammaddo.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kavril - 2 juni 2011 00:59

Dagarna alltså.   Dom bara försvinner, undrar var dom tar vägen?     Idag (igår nu, krasst sett) var jag övertygad om att det var tisdag, länge... Tur att Lillen skulle vara på förskolan onsdag, istället för fredag, för annars hade jag åkt oc...

Av Kavril - 30 maj 2011 00:56

Jösses, jag har inte haft tid med annat än den andra bloggen. Jag blir liksom uttömd på saker att skriva om där, sen har jag ju inte så många läsare här!   Fast dom jag har, håller jag kär, så jag måste ju skriva lite någon gång, tycker jag kanske....

Av Kavril - 26 maj 2011 01:30

Nu har jag skrivit av mej allt sjukdomsrelaterat i den andra bloggen. Nu till denna. Jag har väldigt få besökande här. Undrar om några av mina gamla vänner läser den nya bloggen. Det är ju egentligen där jag skriver om min vardag, som den ser ut. J...

Av Kavril - 23 maj 2011 00:07


Ja, det var det mycket av när vi var på VM i plöjning!! Lillen var i paradiset!!    Han var i paradiset den dagen, och det kändes väldigt bra att vi tog oss den tiden att åka dit!!   Idag har vi (gubben  ) röjt lite i ett förråd. Tänk vad  myck...

Av Kavril - 22 maj 2011 00:33


Men det är faktiskt bara tre månader sen det såg ut så här!!!    Kommer ni ihåg?  Och nu gnäller en del på att det blåser kallt när det är 17 grader varmt ute....   Nävars, men jag gnällde lite själv idag att det var kallt.. Det blåste och var ...

Ovido - Quiz & Flashcards