Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Alla inlägg den 6 maj 2011

Av Kavril - 6 maj 2011 23:01

Jag kör ju en annan blogg, parallellt med denna.

Den handlar om EDS och vad den sjukdomen innebär.

Jag kände, när jag satt och letade information om denna ovanliga sjukdom, att det finns väldigt lite info, och att det skulle vara kul att kunna läsa om "vanligt" folk som har sjukdomen och hur de hankar sej fram.

Kanske skulle jag kunna bidra med något?

Så nu har jag startat en blogg, och det känns bra. Kan jag hjälpa någon, blir jag glad!!  

Lägger länken till den bland mina länkar.

Gonatt och ha en fin helg nu alla vänner och bekanta!!!   

Av Kavril - 6 maj 2011 21:36

Han börjar bli lite trött på mej nu, min husläkare.

Han får så otroligt mycket mer arbete med de nya reglerna som FK har. 

Men nu skriver han ett sjukintyg och remisser till olika instanser, så jag kan komma igång med att försöka förlänga mitt liv utan operationer, så länge som möjligt. 

Man kan ju alltid hoppas iaf.  


Här kommer en bild på dovhjortarna jag såg, bilden är ju tagen med mobilkameran som inte zoomar särskilt bra, men man ser dom. 

Dom står precis i gärdeskanten, tre prickar.

Asch, de syns knappt ju. 

Ja ja, ni får njuta av den vackra naturen istället då.       

Av Kavril - 6 maj 2011 09:15

Ja, det kan man säga. 

Men som vanligt är det bara att gilla läget och bita ihop. 


De ringde precis från VC, jag fick en akuttid till min husläkare. Jag ringde i måndags... Vad säger man?


Igår gick det väl bra hos min handkirurg. Tar det sen.


Har startat en ny blogg som bara handlar om EDS och hur jag klarar mitt dagliga liv med det. Så jag slipper att tynga ner mina vänner med den skiten.  


Igår såg jag tre dovhjortar precis bakom vår trädgård, det var helt underbart!! En kille och två tjejer, en början på en fin flock alltså!!!  De är vackra djur. Jag tog kort på dom med mobilkameran, jag lägger upp dom sen, men det blev ju inte så bra då, den kameran zoomar inte så himla bra.  


Ha en fin dag nu, den ser ju ut att bli fin, iallafall här i Östergötland. Solen skiner utanför fönstret.   

Ovido - Quiz & Flashcards