Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Alla inlägg den 26 maj 2011

Av Kavril - 26 maj 2011 01:30

Nu har jag skrivit av mej allt sjukdomsrelaterat i den andra bloggen. Nu till denna.

Jag har väldigt få besökande här. Undrar om några av mina gamla vänner läser den nya bloggen. Det är ju egentligen där jag skriver om min vardag, som den ser ut. Jag vet inte. 


Men i vilket fall så var jag och dottern tillsammans med en väninna och hennes granne på BH skola idag, det var skithäftigt!!  Rekommenderas kan jag säga, en BH som sitter bra är guld, vare sej man har stora eller små.  

Jag ska ha ett party här den 20 augusti, alla är välkomna så klart!!


Nu har jag stoppat i mej kvällsdosen  med förhoppning att få en god femtimmars sömn. Imorgon har jag en hel drös med måsten. Får se hur många som blir gjorda.  Mår verkligen inte bra just nu, så alla måsten får nog vänta.   Finns ju alltid en dag imorgon också, eller dagen därpå. Eller dagen därpå.  


Ha en härlig torsdag, den ska visst bli solig!!     

Ovido - Quiz & Flashcards