Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Alla inlägg den 30 maj 2011

Av Kavril - 30 maj 2011 00:56

Jösses, jag har inte haft tid med annat än den andra bloggen. Jag blir liksom uttömd på saker att skriva om där, sen har jag ju inte så många läsare här!  

Fast dom jag har, håller jag kär, så jag måste ju skriva lite någon gång, tycker jag kanske.  

Var på lastbilsutställning i lördags, men Lillen han såg ju bara de få traktorer som var där han!! Han var för rolig när han satt i vagnen och sträckte sej för att se mellan alla fina lastbilar. Tatto!!! He he. Gullunge.

Sen var vi hos en vän på felt och grilla på kvällen,  vi hade vagnen med oss, så vi sov där till söndag. Mysigt, och Lillen tyckte det var kul. han minns nog inte så mycket från förra årets husvagnssemester, så för honom var det nytt.    

Ovido - Quiz & Flashcards