Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Alla inlägg den 15 maj 2011

Av Kavril - 15 maj 2011 23:48

Jag och dottern åkte vid lunch till Skärblacka för visning.

Himla trevligt och himla bra visning!! Hon får ju hjälpa mej nu, jag klarar inte av att göra allt det praktiska. 

Tur att hon är så himla superduktig, min tjej!!!  

Sen att det var ett gäng med trevliga människor också, gjorde ju inte eftermiddagen sämre precis, många goa skratt blev det!!! 


Sen har jag det jobbigt nu. Kroppen gör verkligen inte riktigt som jag vill. Tur att Lillen är på dagis imorgon, så jag får vila lite.

Jag älskar ungen så det värker i hjärtat, men kära nån vad han börjar trotsa nu!!!  Han börjar utnyttja det faktum att jag inte räcker till riktigt.. Busungen.  


Men men, han är ju snart tre år, trotsålderns mecka...  


Jag tycker det är skönt att det har regnat idag, jag har lidit väldigt av pollen i år. Det lade sej ganska bra när regnet föll, skönt!! 


Tänk att halva maj redan gått. Var tar tiden vägen?      

Ovido - Quiz & Flashcards