Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Alla inlägg den 1 maj 2011

Av Kavril - 1 maj 2011 23:12

Det får man ha i benen, som det sägs. Eller som nu, i bilen... 

Jag glömde flera saker till mina kunder, så det var bara att åka igen.... Typiskt när jag mår så dåligt. Men det är bara att göra ju.


Sen har jag tandvärk. Värre än vanligt. Vill inte. Lider av en väldig tandläkarfobi och går inte dit. Punkt. Men jag sövdes förra året för att rotfylla en tand. Den började gå sönder redan efter någon månad. Sedan gör den ont, jätteont. Det ska det ju inte göra i en rotfylld tand, men det gör det, så något är ju fel. Det finns inte mycket kvar av den nu, men det som finns kvar är vasst och gör ONT!

Nu vet jag ju att mina problem med tänderna beror på min EDS, men det hjälper ju inte. Min fobi är ju också ett resultat av den kan man säga. Det krävs mer än 3 ggr så mycket bedövning när man har EDS, och det har INTE någon trott på genom åren, inte heller tandläkaren. 

Pallar inte riktigt en sak till som gör ont just nu. För mycket. 


Ovido - Quiz & Flashcards