Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Alla inlägg den 20 maj 2011

Av Kavril - 20 maj 2011 01:04

Bloggar en del på min andra blogg, det känns så skönt att få förståelse från människor som har samma sjukdom.


Annars har ju som tur är Lillen mått bättre idag!  

Han har fortfarande lite feber, men är ganska pigg.

Hoppas han aldrig gör så mot mamma någon mer gång!!! Herrejösses vad rädd jag blev...


Imorgon blir det till att ta det lugnt. Måste hämta andan lite nu känner jag. Det är lite tungt fortfarande, men jag hoppas det lugnar ner sej snart.


Helgens väder skulle visst bli bra, då blir det till att vara ute! Härligt, för nu har det ju varit kallt några dagar. Iallafall enligt min EDS kropp...  Fryser jämnt! 


Vill tacka för kommentarerna på inlägget om ambulansfärden, de värmde!!! Alltid kul att få se vilka som läser emellanåt, och få lite peppning.  


Nu ska jag snart gå och lägga mej, tänkte jag. Kroppen värker och det kommer bli svårt att sova, men jag måste ju prova!  Hoppas Lillen sover länge så vi får sova lite på morgonkvisten, det händer ju inte så ofta. 

Lillen är så himla nöjd över att pappa är hemma nu när han är sjuk, pappa är ju bäst!! Jag klarar inte av det när Lillen är sjuk, så då får pappa vara hemma, och som sagt, det gillar han, lillkillen.    


Ha nu en härlig fredag och en fin helg.


//A   

Ovido - Quiz & Flashcards