Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Alla inlägg den 3 maj 2011

Av Kavril - 3 maj 2011 23:38
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Kavril - 3 maj 2011 22:56

Kan inte hitta på någon idag, jag tror jag har ärtsoppa i skallen.  

Jo, det känns faktiskt så, på riktigt. Total hjärnsmälta.

Ja ja, bara att gilla läget, som vanligt, allt brukar ju ordna sej i slutänden.


Kört lite offroad idag, även om det inte blev så mycket. Varje grop, varje gupp, varje backe kändes som knivar i kroppen. Så är det. Tyvärr.

Men hunden fick sitt kan jag berätta!! Vi var på möte med bilklubben och där var det några barn med, lite större, som roades väldigt av min bolltokiga vovve som aldrig ger sej!! Men han fick dagens motion kan jag tala om!!


Nu sitter jag här och försöker få lite värme i kroppen, brasan går för fullt nere i köket, och värmen börjar så mått komma tillbaka inne. Hugaligen, bara två grader nu ikväll! Brrr, kallt. 


Imorgon har jag Lillen hemma och på torsdag blir det besök hos läkare igen. med förhoppning om en bra lösning på mina handproblem. Hoppas alltså.   

Av Kavril - 3 maj 2011 08:58

Det är inget som går ihop just nu. Ekonomi, tid, smärta, hälsa, ja det mesta.

Känns väldigt trist...

Men nu tror jag ändå att det ljusnar lite i kanten, det måste jag tro!!

Idag har jag mycket att göra igen, blir stressad av själva tanken. Men jag ska meditera lite när jag kommit hem från mötet på fm, så jag får lite ro i själen. 

Det är jättebra!! Lärde mej det när jag gick på Qineng Qi Gong. 

Hörs kanske ikväll om jag orkar.   

Ovido - Quiz & Flashcards