Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Alla inlägg den 13 maj 2011

Av Kavril - 13 maj 2011 23:11

    Nu har förgätmigej blommorna börjat slå ut i full blom!! 

När jag var ute med hundarna idag stod de överallt. De är så himla vackra och de ger mej så mycket glädje!!! 


Ja, idag var jag ute både på en promenad med hundarna och en cykeltur på 7 km. Men inte var de trötta sen inte!!!    Jag tror det är helt omöjligt att göra slut på en pudel!!  


Nu är ju åtminstone jag helt slut, och har ont överallt. Men det visste jag ju iofs redan innan jag gjorde detta med hundarna, ändå var det värt det. På sätt och vis. 


Imorgon ska jag, maken och Lillen till Vm i plöjning, som går av stapeln bara några km härifrån, kan ni tänka er!!  Traktortokiga Lillen kommer alltså få sitt esse imorgon.   Själv ska jag absolut se hästplöjningen som är kl nio imorgon bitti. Vackert.  

Hoppas jag kommer ihåg att ta med kameran, så jag kan delge er en massa kort sen!

Kram och ha en fin helg! 

Ovido - Quiz & Flashcards